- advertisement -

karpoozi123
Last Activity:
Dec 28, 2009
Joined:
Dec 16, 2005
Messages:
624
Likes Received:
2
Trophy Points:
18
Location:
New York

Share This Page

karpoozi123

Approved members, from New York

karpoozi123 was last seen:
Dec 28, 2009
    1. mf123
      mf123
      I'm online, try starting, see if it works. or maybe make yourself available so i can start
    2. mf123
      mf123
      ok, what happened? still wanna do it today?
    3. mf123
      mf123
      check your emails
    4. mf123
      mf123
      Hi, I'm here now
    5. Mody_Jess_Pony
      Mody_Jess_Pony
      I wish they could to. I wish we could PM Jeff with the links for all the threads we want deleted because it's runing something good. Which was excatly what got me into this mess trying to stop fighting. UGH!
      Karpoozi gotta wait for missca to invite you because I can't figure out hows still.
    6. Mody_Jess_Pony
      Mody_Jess_Pony
      Your right.This is excatly what they wanted me to do so now they can come back and I'll be gone and they will have gotten their way. I want to delete the thread but I am so tired of it all. They twisted it around so now it makes me like whiney,attention seeking, and a horrid person.
      Karpoozi we started a privite group which I trying to figure out how to invite people in.
      I think I might delete the thread still what they did wasn't nice nor do I apriciate the mess it's made!
    7. MissEmi
      MissEmi
      YAY!! I was worried :D And I missededed you!!
    8. karpoozi123
      karpoozi123
      Hi everyone! Sorry I have been so busy.... Will be back soon. :)
    9. MissEmi
      MissEmi
      You haven't posted in awhile...what's up??
    10. Aidyn
      Aidyn
      Hey there! It's been a little while... how have you been? What's new with you lately? :D
    11. StillMamamia
      StillMamamia
      Freddy's Friends sounds good. Only 2 of us??? C'mon, we need a marketing strategy! LOL
    12. StillMamamia
      StillMamamia
      I think you should create it. You're Freddy's mentor, after all...LOL. I'm in anyway...LOL
      I also created a 'Save the Bowling Pins' group in Facebook and have 3 other members...I need a life, I know (roll eyes again)
    13. StillMamamia
      StillMamamia
      Get him lettuce and some bits of carrotts....ooooh, don't tempt me into joining another group...I created the BGP wearers group already....don't tempt me, don't do it.....ok, do it...I'm a sucker (roll eyes) LOL
    14. StillMamamia
      StillMamamia
      I would feed him. I hate seeing bugs die from hunger...but will not hesitate stepping on one (eeek). You could see how long it lives if you feed him. BTW, how can he survive without eating anyway??
    15. StillMamamia
      StillMamamia
      LOL...Freddy, Chuay and Socks should have their own forum so they can discuss life and stuff...LOL
    16. StillMamamia
      StillMamamia
      Hi :) Mildred is the main character of the book I'm writing. It's the story of her finding her way through life ;) It should be finished in the next century, at the earliest...LOL
      Have a great day :))
      PS - It has nothing to do with d...just couldn't find another title I liked.
    17. muffins2
      muffins2
      i am 11 and a half
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    New York
    Who has diabetes?:
    I do (type 1)
    Does your family have celiac?:
    No
    LAUGHING! :D

    Interact

    Content:
    Yahoo! Messenger:
    karpoozi123@yahoo.com

    Signature

    MY BLOG:
    20, dxd @ 12, pumping @ 16 paradigm 722.

    Some people are like slinkies. They're not good for anything other than putting a smile on your face when you push them down the stairs.
- advertisement -

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice